تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایرانخودرو (IKCO)

تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 21 تا 30 از مجموع 44 تا

  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME7.4.5 پژو 206 ، برند Bosch

    یونیت کنترل موتور پژو 206 تیپ 5 و 6 (دنده ای یا اتوماتیک) فرانسوی ، ایسیو بوش ME7.4.5 است که کنترل موتور و سیستم سوخت رسانی را دراین خودرو بر عهده دارد .
  2. نود FN (نود جلو) پژو 206 مالتی پلکس ماکس کروز ، برند Continental

    نود جلو یا Front Node (FN) در خودرو پژو 206 با سیستم ماکس شرکت کروز با توجه به فرامینی که از سوی نود CCN (غیر مستقیم از سوی راننده) دریافت می کند ، تجهیزات جلوی خودرو (لامپ ها و برف پاککن ... ) را راه اندازی می کند . این نود با نود FN سیستم SMS تفاوت دارد و جایگذاری نمی شود .
  3. نود DCN (کنترل درب و شیشه ها) سمند SMS ، برند سازه پویش

    نود DCN یا کنترل درب و شیشه بالابر و آینه تاشو در خودروهای سمند با سیستم برق SMS سازه پویش بر عهده این یونیت الکترونیکی است . این یونیت درون پوست درب سمت راننده نصب می شود .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو J35 پژو 206 دوگانه,والئو

    ایسیو (ای سی یو) پژو 206 تیپ 5 tu5، همین قطعه والئو j35 است و با هیچ قطعه دیگری قابل جایگزینی نیست .
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو بوش ME7.4.5 پژو 207 فرانسوی

    یونیت کنترل موتور پژو 207 (دنده ای یا اتوماتیک) فرانسوی ، ایسیو بوش ME7.4.5 است که کنترل موتور و سیستم سوخت رسانی را دراین خودرو بر عهده دارد . این قطعه با ECU بوش ME7.4.5 خودرو 206 از نظر سخت افزاری یکسان است اما برنامه نرم افزاری آنها با هم تفاوت دارد .
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو S2000PL4-SLC پژو پارس ، برند Valeo

    در پژو پارس موتور XU7 تولیدی سال های 85 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی Valeo با ایسیو با مشخصه والئو SLC (با سیستم ضد سرقت و بدون آن) نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . اگر داشتن سیستم ضد سرقت برای شما اهمیت دارد قبل از سفارش آن را گزارش کنید . این ECU ممکن است در پژو دوگانه سوز به همراه یک یونیت کنترل گاز دیگر نصب شده باشد .
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو ساژم S2000-11-PK پژو RD، برند ساژم

    در پژو RD ی سال های 84 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی ساژم با ایسیو با مشخصه RD نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . این ECU ممکن است در پیکان یا ROA تک سوز یا دوگانه به همراه یک یونیت کنترل گاز دیگر نیز نصب شده باشد . برخی تعمیرکاران به این ایسیو ساژم 11 پیکانی نیز می گویند
  8. یونیت الکترونیکی SBCM 206 (3 سوکت)، برند سازه پویش

    در سیستم برق مالتی شرکت سازه پویش ،کنترل مرکزی تجهیزات رفاهی و جانبی خودروهای 206 برعهده node یا یونیت الکترونیکی SBCM سه سوکت (همه سوکت ها مشکی) است . نوع چهار سوکت SBCM سازه پویش با این قطعه تفاوت دارند. این قطعه در خودروهای دیگر ایرانخودرو به کار گرفته نشده است . شماره فنی IK00486380 برای خودرو 206 به کار رفته است. در نظر داشته باشید ممکن است این قطعه با براکت پلاستیکی یا بدون آن موجود باشد .
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو بوش ME7.4.9 دنا توربو

    ای سی یو بوش ME7.4.9 کنترل سوخت رسانی در موتور EF7 خودرو دنا پلاس و دنا معمولی را برعهده دارد . این قطعه برای نصب روی خودروهای مذکور و نیز سمند و سورن با سیستم های برق مختلف نیاز به برنامه ریزی دارد . این قطعه بین تعمیرکاران به بوش EF7 یا بوش 749 یا بوش موتور ملی نیز معروف است .
  10. نود FN (نود جلو) سورن مالتی پلکس ماکس کروز ، برند Continental

    نود جلو یا Front Node (FN) در خودرو سمند با سیستم ماکس شرکت کروز با توجه به فرامینی که از سوی نود CCN (غیر مستقیم از سوی راننده) دریافت می کند ، تجهیزات جلوی خودرو (لامپ ها و برف پاککن ... ) را راه اندازی می کند . این نود با نود FN سیستم SMS تفاوت دارد و جایگذاری نمی شود .
تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 21 تا 30 از مجموع 44 تا