تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایرانخودرو (IKCO)

تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 11 تا 20 از مجموع 44 تا

  1. یونیت الکترونیکی SBCM 206 (3 سوکت)، برند سازه پویش

    در سیستم برق مالتی شرکت سازه پویش ،کنترل مرکزی تجهیزات رفاهی و جانبی خودروهای 206 برعهده node یا یونیت الکترونیکی SBCM سه سوکت (همه سوکت ها مشکی) است . نوع چهار سوکت SBCM سازه پویش با این قطعه تفاوت دارند. این قطعه در خودروهای دیگر ایرانخودرو به کار گرفته نشده است . شماره فنی IK00486380 برای خودرو 206 به کار رفته است. در نظر داشته باشید ممکن است این قطعه با براکت پلاستیکی یا بدون آن موجود باشد .
  2. نود FN (نود جلو) سورن مالتی پلکس ماکس کروز ، برند Continental

    نود جلو یا Front Node (FN) در خودرو سمند با سیستم ماکس شرکت کروز با توجه به فرامینی که از سوی نود CCN (غیر مستقیم از سوی راننده) دریافت می کند ، تجهیزات جلوی خودرو (لامپ ها و برف پاککن ... ) را راه اندازی می کند . این نود با نود FN سیستم SMS تفاوت دارد و جایگذاری نمی شود .
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو بوش ME7.4.9 دنا توربو

    ای سی یو بوش ME7.4.9 کنترل سوخت رسانی در موتور EF7 خودرو دنا پلاس و دنا معمولی را برعهده دارد . این قطعه برای نصب روی خودروهای مذکور و نیز سمند و سورن با سیستم های برق مختلف نیاز به برنامه ریزی دارد . این قطعه بین تعمیرکاران به بوش EF7 یا بوش 749 یا بوش موتور ملی نیز معروف است .
  4. نود FN یا نود جلوی دنا SMS ، برند سازه پویش

    در سیستم مالتی پلکس SMS سازه پویش تجهیزات برقی جلوی خودرو دنا نظیر روشنایی ، بوق ، برف پاککن ... با این قطعه است . این قطعه با نودهای دیگری چون CCN و RN و DCN ... در بستر شبکه CAN تبادل اطلاعات می کند .
  5. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME7.4.4 پژو 405 ، برند BOSCH

    یونیت کنترل موتور پژو 405 (دنده ای یا اتوماتیک) با موتور TU5 ، ایسیو بوش ME7.4.4 است که کنترل موتور و سیستم سوخت رسانی را دراین خودرو بر عهده دارد . توجه به برنامه و نوع پدال گاز 4 سیم یا 6 سیم در این ECU برای پروگرامینگ این قطعه باید مورد توجه باشد .
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو بوش ME7.4.9 سمند بنزینی EF7

    ECU بوش ME7.4.9 که به بوش EF7 نیز معروف است در خودروهای با موتور EF7 به خصوص در سمند نصب شده است . نوع دوگانه سوز این خودرو با همین ECU نیز تولید شده که البته دامپ یا نرم افزار آنها با هم تفاوت دارد . توجه داشته باشید که براکت فلزی پشت ایسیو ممکن است همراه با این قطعه عرضه نشود . این ای سی یو در سمند های با سیستم برق ماکس و اکوماکس و اس ام اس قابل نصب و پیکبندی است . این قطعه بین تعمیرکاران به بوش EF7 یا بوش 749 یا بوش موتور ملی نیز معروف است .
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو ساژم S2000-3F 206 تیپ 2 ، برند ساژم

    این قطعه ایسیو ساژم در 206 تیپ 2 و 3 (موتور TU3 )تولیدی سال های 82 تا 85 نصب شده . ممکن است در این مدل از خودروهای 206 ایسیو با برند Valeo نیز نصب شده باشد که با هم سازگار هستند . توجه داشته باشید که ساژم و والئو 405 و پارس Xu7 جایگزین این قطعه هست اما نمی توان روی آنها سیستم ضد سرقت را راه اندازی کرد .
  8. یونیت کنترل موتور، ایسیو S2000PL4-CNG پژو 405 ، برند Valeo

    در پژو 405 موتور XU7 دوگانه سوز تولیدی سال های 85 تا 90 در برخی موارد سیستم سوخت رسانی Valeo با ایسیو با مشخصه والئو CNG (با سیستم ضد سرقت و بدون آن) نصب شده است . این محصول در وضعیت استوک (دست دوم) قرار دارد . نوع آکبند آن کمی کم یاب است . اگر داشتن سیستم ضد سرقت برای شما اهمیت دارد قبل از سفارش آن را گزارش کنید . این ECU به همراه ایسیو گاز ساکس 500 که یونیت کنترل گاز است نصب می شود .
  9. یونیت کنترل موتور، ایسیو ساژم S2000PL4-PK پژو ROA، برند ساژم

    این محصولی که عکسشو داری میبینی در تولیدی پژوهای روآ(ROA) بین سال های 84 تا 90تو برخی موارد سیستم سوخت رسانی برند ساژم با ایسیو مشخصه ی روآ نصب شده این محصول تو وضعیت استوک یا دست دوم قرار داره که البته اینم بگم که نوع آکبندش یکم کمیابه . این ایسیو ممکنه تو پیکان وانت یا پژو RD تک سوز یا دوگانه سوز به همراه یه دونه یونیت کنترل گاز دیگه نصب شده باشه که بعضی تعمیرکارا بهش ایسیو والِئو ROA هم میگن.
  10. نود RN (کنترل تجهیزات عقب) سورن SMS

    نود RN یا واحد کنترل تجهیزات برقی عقب در خودروهای سورن با سیستم برق SMS سازه پویش بر عهده این یونیت الکترونیکی است . این یونیت درون صندوق عقب سمت راننده نصب می شود .
تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 11 تا 20 از مجموع 44 تا