تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایرانخودرو (IKCO)

تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 21 تا 30 از مجموع 76 تا

  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو ایزی یو 2.5 دنا ، برند Continental

    ایسیو Easy_U2.5 که اختصارا ایزی یو خوانده می شود در نسخه های مختلف تولید شده است که روی دنا EF7 نیز نصب شده است . این ای سی یو ممکن است همراه با براکت فلزی ارسال شود . ایزی یو 2.5 دنا با انواع مشابه این قطعه بر روی کوئیک و ساینا تفاوت دارد .
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو پژو روآ ، برند Siemens

    در خودرو پژو روآ تک سوز و دوگانه (با ایسیو گاز مستقل) بعد از 1384 تا 1390 از این ECU استفاده شده است . محل نصب این ای سی یو درون محفظه موتور کنار موتور برف پاککن است .
  3. نود CCN (یونیت کنترل مرکزی) سیستم SMS سمند EF7

    نود مرکزی در سیستم برق مالتی پلکس SMS سازه پویش CCN است که بعد از 1395 بر روی برخی سمند های تک و دوگانه با همین سیستم برق نصب شده است . این نود با نود CCN ماکس سمند های مدل 90 و 91 تفاوت دارد و قابل جایگذاری نیست . سیستم برق SMS توسط شرکت سازه پویش تامین قطعه می شود.
  4. زیمنس شبکه برد بلند

    ایسیو زیمنس شبکه ( فلشدار ) برد بلند قابل استفاده روی محصولات سایپا ( پراید ، تیبا ، ساینا ، کوئیک ) و ایرانخودرو ( 405 ، سمند ، 206 ، پارس ) مدل های 92 به بعد
  5. یونیت الکترونیکی CEC پژو پارس ، برند سازه پویش

    یونیت الکترونیکی هوشمند CEC کنترل تجهیزات برقی و رفاهی خودرو نظیر قفل مرکزی ، شیشه بالابرها ، صندوق پران ، گرم کن شیشه عقب و ... را برعهده دارد .
  6. یونیت کنترل موتور، ایسیو ME17 سمند EF7 دوگانه سوز، برند BOSCH

    ایسیو بوش ME17 خودرو سمند دوگانه سوز که در برخی خودروهای بعد از 95 تولید شده اند، نصب شده است . این ECU با برخی بوش های ME17 نصب شده بر روی پژو متفاوت است . به این معنی که ای سی یو تک پژو و سمند و دوگانه قابل نصب بر روی دوگانه سمند نیست .
  7. نود EBCM (کنترل تجهیزات جلو خودرو و بدنه) پژو 206 ایران، برند سازه پویش

    در سیستم برق مالتی شرکت سازه پویش (با نود جلو) که بر روی پژو و برخی خودروهای شرکت ایرانخودرو نصب شده ، نود EBCM یا نود جلو کنترل تجهیزات برقی جلوی خودرو را بر عهده دارد . این نود دو کانکتور طوسی و مشکی دارد و هیچ جایگزین دیگری ندارد .
  8. یونیت ایموبیلایزر CAN پیکان وانت (برای ایسیو زیمنس)

    این یونیت ضد سرقت یا ایموبیلایزر همراه با ایسیو زیمنس VDO یا CONTINENTAL قدیم نصب می شود . این یونیت ایمو دارای حافظه داخلی برای ذخیره سازی کد سوئیچ است و با همان کد سوئیچ هم قابل خنثی سازی است . این یونیت ایموبیلایزر در خودروهای پراید و پزو 405 و پارس و سمند و پیکان وانت مورد اسفاده بوده است
  9. واحد کنترل گاز، ایسیو سمند یک سوکت کور ، زیمنس

    ایسیو زیمنس گاز سمند سه کانکتور دارد که یک سوکت ان مسدود است . این قطعه جایگزین دیگری ندارد .
  10. برد الکترونیکی COM2000 پژو 207 فرانسوی

    برد کام 2000 در واقع واسطی برای دریافت فرامین صادر شده از سوی راننده (دسته برف پاک کن ، دسته راهنما ، دسته کروز و دستک اینترفیس رادیو ضبط ) و ارسال تحت شبکه برای BSI است . این برد کام 2000 برای همه تیپ ها 206 فرانسوی جز تیپ یک و پژو 207 قابل استفاده است .
تنظیم جهت صعودی

   

آیتم‌های 21 تا 30 از مجموع 76 تا