تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایرانخودرو (IKCO)

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 1 تا 10 از مجموع 56 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵
  1. دامپ (Dump) بیکد ایسیو زیمنس CGE NF پژو 206-رانا TU5

    در دامپ های بیکد یا No Immo ایسیو زیمنس CGE بدون فلش خارجی (حافظه داخل میکرو ) فقط بخش ضد سرقت از دامپ اصلی حذف شده و کارکد آنها روی تستر ایسیو و نیز خودرو تست شده است . این محصول حاوی یک برنامه برای حافظه FLASH داخلی میکرو است . میکروکنترلر این ایسیو SAK-C167CS یا ST10F273 small است و حافظه برنامه درون این میکروکنترلر قرار دارد . برای برنامه ریزی به بخش توضیحات فنی همین محصول مراجعه کنید .
    ‎۲۰۰٬۰۰۰تومان
  2. یونیت کنترل موتور، ایسیو MAW پژو 206 تیپ 2 ، برند غرب استیل

    ای سی یو یا واحد کنترل موتور در برخی پژو 206 های تیپ دو با موتور TU3 بعد از 1395 از سیستم سوخت رسانی و کنترل موتور شرکت غرب استیل با همین ایسیو MAW استفاده کرده است . کد فنی EM1002 در تولیدات جدید قابلیت دانلود و ویرایش برنامه را دارند .
  3. پنل تهویه مطبوع پژو 206 تیپ 5 ایرانی ، برند SANDEN

    پنل تهویه مطبوع یا پنل کولر و بخاری در پژو 206 تیپ 5 ایرانی (بعد از 92) این یونیت می باشد که محصول شرکت SANDEN است . پنل های پژو 206 فرانسوی و تیپ و جایگزین این قطعه نیست .
  4. یونیت کنترل موتور، ایسیو سمند CIM-XU7 تکسوز ، برند کروز

    ایسیو سمند موتور معمولی یا XU7 (و نه EF7) در مدل های بالای 92 در برخی موارد این یونیت کنترل نصب شده است . جایگزین این قطعه نمی توان از ایسیو های زیمنس معمولی اسفاده کرد . توجه داشته باشید ایسیو زیمنس شبکه یعنی این قطعه بین تعمیرکاران و برخی قطعه فروشان به زیمنس شبکه برد بلند یا برد قدیم معروف است .
  5. پدال گاز برقی چهار سیم پژو 206 ، برند BOSCH

    این پدال گاز برقی بوش نوع چهار سیم بر روی پژو 206 های فرانسوی (83 تا 91) با دریچه گاز برقی در تیپ 3 و 4 و 5 و 6 نصب شده است . برند اصلی است
  6. یونیت الکترونیکی ای بی اس ABS-MK70 پژو 206 ، برند Teves

    واحد الکترونیکی MK70 بر روی خودرو 206 و 207 تولید ایرانخودرو ماقبل 91 نصب شده است . وظیفه دریافت فرامین از سوی ecu و نهایتا راننده ، برای کنترل سیستم ترمز خودرو و نیز دریافت سیگنال از سنسورهای abs و کنترل پمپ و شیریرقی های روغن و ... برعهده این یونیت الکترونیکی است . این یونیت الکترونیکی فقط بر روی بلوک هیدرولیکی و پمپ MK70 قابل نصب است .
  7. پک کامل دامپ بیکد (dump) زیمنس شبکه فلشدار

    این پک شامل: دامپ بیکد (dump) زیمنس شبکه فلشدار پژو206 دامپ بیکد (dump) زیمنس شبکه فلشدار پژو405 دامپ بیکد (dump) زیمنس شبکه فلشدار پژو پارس دامپ بیکد (dump) زیمنس شبکه فلشدار پراید دامپ بیکد (dump) زیمنس شبکه فلشدار رانا دامپ بیکد (dump) زیمنس شبکه فلشدار سمند دامپ بیکد (dump) زیمنس شبکه فلشدار تیبا دامپ بیکد (dump) زیمنس شبکه فلشدار سورن
    ‎۱٬۱۰۰٬۰۰۰تومان
  8. یونیت الکترونیکی SBCM 206 (3 سوکت)، برند سازه پویش

    در سیستم برق مالتی شرکت سازه پویش ،کنترل مرکزی تجهیزات رفاهی و جانبی خودروهای 206 برعهده node یا یونیت الکترونیکی SBCM سه سوکت (همه سوکت ها مشکی) است . نوع چهار سوکت SBCM سازه پویش با این قطعه تفاوت دارند. این قطعه در خودروهای دیگر ایرانخودرو به کار گرفته نشده است . شماره فنی IK00486380 برای خودرو 206 به کار رفته است. در نظر داشته باشید ممکن است این قطعه با براکت پلاستیکی یا بدون آن موجود باشد .
  9. صفحه نمایش (نود MFD) پژو ۲۰۶ تیپ ۲، برند سازه پویش

    صفحه نمایش ۲۰۶ تیپ ۲ که در محل وسط روی داشبورد نصب شده است ، دو برند دارد . این برند سازه پویش است . وظایفی نظیر کامپوتر سفری ، ساعت و تاریخ و اطلاعات باز ماندن درب ها در این صفحه نمایش ، به راننده و سرنشین نمایش داده می شود . این قطعه در ۲۰۶ تیپ ۵ متفاوت است .
  10. یونیت کنترل موتور، ایسیو والئو J34 پژو 206 تیپ 2 و 3

    ایسیو (ای سی یو) پژو 206 تیپ 2 و 3 فرانسوی هاچ بک و SD با موتور TU3 ، همین قطعه والئو جی۳۴ (j34) است و با هیچ قطعه دیگری قابل جایگزینی نیست .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 1 تا 10 از مجموع 56 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  4. ۴
  5. ۵