تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

ایرانخودرو (IKCO)

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 11 تا 20 از مجموع 30 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳
  1. یونیت کنترل موتور، ایسیو بوش ME17 پژو 207 ، برند BOSCH

    هموطن سلام . پژو 207 مدل های 1394 به بعد چند مدل کامپیوتر دارن که این ایسیو یا همون کامپیوتر me17 (ام ای 17) هم روشون نصب شده . عکس ها رو با دقت ببین تا خیالت راحت بشه جای درستی اومدی .. این قطعه برای شرکت بوش هستش و کیفیتش خوبه . الانم اگه قیمت رو می بینی یعنی توی انبار داریمش . پس اگر سوالی در باره اش داری میتونی بخش مشخصات فنی رو یه نگا بندازی یا زنگ بزنی بپرسی از ما یا اگر نه که برو برای خرید ایشالله .
  2. یونیت اکترونیکی FAM - FCM ، نود جلو 206 ایران ، برند کروز

    نود FAM یا نود جلوی سیستم برق اکوماکس کروز بر روی برخی خودروهای 206 مونتاژ ایران نصب شده است . این واحد الکترونیکی که با نود BCM در ارتباط است کنترل تجهیرات برقی جلوی خودرو نظیر نور بالا ، نور پایین ، مه شکن جلو ، عملکرد شیشه شور و برف پاک کن و ... را برعهده دارد .
  3. یونیت کنترل موتور، ایسیو EZU پژو 207 اتومات، برند Crouse

    سخت افزار این مدل از ایسیو Easy_U2.5 مشابه برند Continental است و بدنه تفاوت کرده است . امکان تبدیل این سخت افزار به نوع دنده ای وجود دارد. بسته بندی این محصول در کارتن شرکتی کروز ممکن است باشد . توجه داشته باشید ایموبیلایزر این برند با کانتیننتال فرق ندارد . برای خرید این محصول برای خودروهای دیگر با ما در تماس باشید .
  4. نود EBCM (کنترل تجهیزات جلو خودرو و بدنه) پژو 206 ایران، برند سازه پویش

    در سیستم برق مالتی شرکت سازه پویش (با نود جلو) که بر روی پژو و برخی خودروهای شرکت ایرانخودرو نصب شده ، نود EBCM یا نود جلو کنترل تجهیزات برقی جلوی خودرو را بر عهده دارد . این نود دو کانکتور طوسی و مشکی دارد و هیچ جایگزین دیگری ندارد .
  5. یونیت کنترل گیربکس (TCU) پژو 206 ، برند Continental

    ECU گیربکس که با نام TCU نیز شناخته می شود . در پژو 206 های فرانسوی دو مدل است که یک مدل آن همین قطعه محصول شرکت کنتیننتال است . قاب پشت ین مدل TCU با به صورت پرسی است و نه پیچی . سخت افزار و نرم افزار این محصول با ایسیو گیربکس پژو پارس اتومات متفاوت است .
  6. یونیت الکترونیکی ایموبیلایزر (ضد سرقت) CIM2 پژو 405 ، برند کروز

    یونیت های الکترونیکی ایموبیلایزر CIM2 تولیدی شرکت کروز در محصولات ایرانخودرو روی پژو 405 با ECU زیمنس و موتور TU5 , XU7 نصب شده است . این قطعه اطلاعات دریافتی از کلید راننده را در خود ذخیره کرده و سپس به ECU موتور ارسال می کند و در نهایت موتور اجازه روشن شدن خودرو را صادر می کند .
  7. یونیت کنترل موتور، ایسیو ایزی یو 2.5 206 ، برند Continental

    ایسیو Easy_U2.5 که اختصارا ایزی یو خوانده می شود در نسخه های مختلف تولید شده است که روی 206 نیز نصب شده است . این ای سی یو ممکن است همراه با براکت فلزی ارسال شود . ایزی یو 2.5 206 با انواع مشابه این قطعه بر روی کوئیک و ساینا تفاوت دارد .
  8. یونیت الکترونیکی CEC پژو پارس ، برند سازه پویش

    یونیت الکترونیکی هوشمند CEC کنترل تجهیزات برقی و رفاهی خودرو نظیر قفل مرکزی ، شیشه بالابرها ، صندوق پران ، گرم کن شیشه عقب و ... را برعهده دارد .
  9. یونیت اکترونیکی FAM - FCM ، نود جلو رانا ، برند کروز

    نود FAM یا نود جلوی سیستم برق اکوماکس کروز بر روی برخی خودروهای رانا بعد از 92 نصب شده است . این واحد الکترونیکی که با نود BCM در ارتباط است کنترل تجهیرات برقی جلوی خودرو نظیر نور بالا ، نور پایین ، مه شکن جلو ، عملکرد شیشه شور و برف پاک کن و ... را برعهده دارد .
  10. برد الکترونیکی COM2000 پژو 206 فرانسوی

    برد کام 2000 در واقع واسطی برای دریافت فرامین صادر شده از سوی راننده (دسته برف پاک کن ، دسته راهنما ، دسته کروز و دستک اینترفیس رادیو ضبط ) و ارسال تحت شبکه برای BSI است . این برد کام 2000 برای همه تیپ ها 206 فرانسوی جز تیپ یک قابل استفاده است .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 11 تا 20 از مجموع 30 تا

  1. ۱
  2. ۲
  3. ۳