تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

بلوک ABS

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 31 تا 40 از مجموع 52 تا

  1. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) (موتور مشکی کوتاه ) پراید ، برند BOSCH

    یونیت ABS برند بوش پراید که موتور آنها به رنگ مشکی است و اندازه آنها از برند یوفین همین محصول کوچکتر است . این یونیت الکترونیکی فقط با بلوک و پمپ بوش پراید قابل نصب است .
  2. بلوک کامل ای بی اس (ABS) پراید برند بلژیوم (Belgium)

    بلوک ABS یا مدولاتور ترمز ABS که تکیل شده است از یونیت الکترونیکی + بلوک هیدرولیکی + پمپ در برخی پراید ها (و البته محصولات ایرانخودرو با کمی تفاوت) مدل 89 تا 93 نصب شده است . عمده نقطعه ضعف این برند از بلوک ABS مربوط به بلوک هیدولیکی و پمپ روغن آن می شود که در بیشتر موارد تعمیر پذیر نیستند .
  3. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) خودرو رانا MGH60 برند MANDO

    واحد الکترونیکی mgh60 با شماره فنی IK00380480 بر روی خودرو رانا و برخی خودروهای دیگر تولید ایرانخودرو نصب شده است . وظیفه دریافت فرامین از سوی ecu و نهایتا راننده ، برای کنترل سیستم ترمز خودرو و نیز دریافت سیگنال از سنسورهای abs و کنترل پمپ و شیریرقی های روغن و ... برعهده این یونیت الکترونیکی است .
  4. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) پژو 206 ، MGH60 برند MANDO

    واحد الکترونیکی mgh60 با شماره فنی IK00380480 بر روی خودرو 207 و برخی خودروهای دیگر تولید ایرانخودرو نصب شده است . وظیفه دریافت فرامین از سوی ecu و نهایتا راننده ، برای کنترل سیستم ترمز خودرو و نیز دریافت سیگنال از سنسورهای abs و کنترل پمپ و شیریرقی های روغن و ... برعهده این یونیت الکترونیکی است .
  5. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) پژو 207 ، برند MOBIS

    واحد الکترونیکی MOBIS بر روی خودرو 207 و برخی خودروهای دیگر تولید ایرانخودرو نصب شده است . وظیفه دریافت فرامین از سوی ecu و نهایتا راننده ، برای کنترل سیستم ترمز خودرو و نیز دریافت سیگنال از سنسورهای abs و کنترل پمپ و شیریرقی های روغن و ... برعهده این یونیت الکترونیکی است . این یونیت را فقط بر روی بلوک و پمپ موبیس نصب کنید
  6. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) پژو 206 ، برند MOBIS

    واحد الکترونیکی MOBIS بر روی خودرو 206 و برخی خودروهای دیگر تولید ایرانخودرو نصب شده است . وظیفه دریافت فرامین از سوی ecu و نهایتا راننده ، برای کنترل سیستم ترمز خودرو و نیز دریافت سیگنال از سنسورهای abs و کنترل پمپ و شیریرقی های روغن و ... برعهده این یونیت الکترونیکی است . این یونیت را فقط بر روی بلوک و پمپ موبیس نصب کنید .
  7. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) پژو رانا ، برند MOBIS

    واحد الکترونیکی MOBIS بر روی خودرو رانا و برخی خودروهای دیگر تولید ایرانخودرو نصب شده است . وظیفه دریافت فرامین از سوی ecu و نهایتا راننده ، برای کنترل سیستم ترمز خودرو و نیز دریافت سیگنال از سنسورهای abs و کنترل پمپ و شیریرقی های روغن و ... برعهده این یونیت الکترونیکی است . این یونیت را فقط بر روی بلوک و پمپ موبیس نصب کنید .
  8. بلوک کامل ای بی اس ABS-MK70 پژو 206 ، برند Teves

    واحد الکترونیکی MK70 بر روی خودرو 206 و 207 تولید ایرانخودرو ماقبل 91 نصب شده است . وظیفه دریافت فرامین از سوی ecu و نهایتا راننده ، برای کنترل سیستم ترمز خودرو و نیز دریافت سیگنال از سنسورهای abs و کنترل پمپ و شیریرقی های روغن و ... برعهده این یونیت الکترونیکی است .
  9. بلوک کامل ای بی اس ABS-MK70 پژو 207 ، برند Teves

    واحد الکترونیکی MK70 بر روی خودرو 206 و 207 تولید ایرانخودرو ماقبل 91 نصب شده است . وظیفه دریافت فرامین از سوی ecu و نهایتا راننده ، برای کنترل سیستم ترمز خودرو و نیز دریافت سیگنال از سنسورهای abs و کنترل پمپ و شیریرقی های روغن و ... برعهده این یونیت الکترونیکی است .
  10. بلوک هیدرولیکی و پمپ ای بی اس (ABS) ماندو MGH80i پراید

    محل اتصال لوله های روغن هر چرخ و رفت و برگشت روغن ترمز یا بلوکه سیلندر روغن (HCU) ، به همراه پمپ ABS برند MANDO با شماره فنی MGH80i ، SGH8543200 . که بر روی برخی پرایدهای بعد از 93 نصب شده است . این مجموعه بلوک شیر برقی ها و پمپ ABS بر روی یونیت الکترونیکی یا کامپیوتر ای بی اس (HECU) با چهار عدد پیچ آلن ستاره ای نصب می شود .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 31 تا 40 از مجموع 52 تا