تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

بلوک ABS

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 21 تا 30 از مجموع 52 تا

  1. بلوک کامل ای بی اس (ABS) کوئیک BXS ، برند BXS

    در برخی از خودروهای کوئیک تولیدی بعد از 98 کامپیوتر کنترل کننده ABS (اصطلاحا یونیت ABS) به همراه بلوک هیدرولیکی و موتور یا پمپ ABS از برند BXS استفاده شده است . توجه داشته باشید که بلوک های BXS دیگر محصولات سایپا با این محصول که برای کوئیک است تفاوت دارد . عمده خرابی این یونیت ABS در بخش یونیت الکترونیکی گزارش شده است .
  2. بلوک کامل ای بی اس (MGH60 (ABS تیبا ، برند Mando

    واحد الکترونیکی mgh60 با شماره فنی ABSM247610 , ABSM247611 بر روی خودرو تیبا و برخی خودروهای دیگر تولید سایپا نصب شده است . وظیفه دریافت فرامین از سوی ecu و نهایتا راننده ، برای کنترل سیستم ترمز خودرو و نیز دریافت سیگنال از سنسورهای abs و کنترل پمپ و شیریرقی های روغن و ... برعهده این یونیت الکترونیکی است . ممکن استبراکت یا پایه نگدارنده بلوک abs داخل کارتن شرکتی نباشد .
  3. بلوک کامل ABS پژو 206 ، برند YOUFIN

    بلوک abs برند یوفین نصب شده در خودرو پژو 206 مدل های 94 به بعد این مدولاتور می باشد . توجه داشته باشید که این قطعه فعلا جایگزین دیگری ندارد . همچنین می توان از این یونیت و بلوک کامل abs برای جایگزینی بلوک موبیس پژو 206 نیز استفاده کرد . ممکن است بسته بندی های متفاوتی از این محصول ارائه شود .
  4. بلوک کامل ABS رانا ، برند YOUFIN

    بلوک abs برند یوفین نصب شده در خودرو رانا مدل های 94 به بعد این مدولاتور می باشد . توجه داشته باشید که این قطعه فعلا جایگزین دیگری ندارد . همچنین می توان از این یونیت و بلوک کامل abs برای جایگزینی بلوک موبیس رانا نیز استفاده کرد . ممکن است بسته بندی های متفاوتی از این محصول ارائه شود .
  5. واحد الکترونیکی ترمز ای بی اس (ABS) پژو 207 ، برند BWI

    در خودرو پژو 207 بعد از 97 این واحد کنترل ABS یا مدولاتور ای بی اس نصب شده است . ابن بلوک مدل BWI به ABS سوکت جلو نیز معروف است چرا که برخلاف مدل های ماندو سوکت آن روی قطعه است . عمده خرابی این قطعه یونیت الکترونیک آن بوده است . این بلوک ABS بر روی خودور پژو 206 شرکت ایرانخودرو از همین برند قابل نصب است .
  6. بلوک کامل ای بی اس (ABS) موتور طوسی پراید ، برند YOUFIN (یوفین)

    بلوک ترمز ضد قفل یا ABS برند Ufin (یوفین) با موتور طوسی رنگ . این یونیت و بلوک ABS در برخی دستگاه های عیب یاب در منوی Bosch طبقه بندی شده اند .
  7. بلوک کامل ای بی اس (ABS) خودرو پژو ۲۰۶ ، برند Mobis

    بعد از سال 92 انواع بلوک و یونیت های ABS روی خودرو رانا و 206 نصب شده است که شاید از برندهای خوب آن به مدولاتور یا بلوک ABS موبیس اشاره کرد ، متولی واردات و مونتاژ این برند شرکت سازه پویش اشت . اغلب خرابی های این مدولاتور مربوط به یونیت الکترونیکی گزارش شده است .
  8. بلوک کامل ای بی اس (ABS) ایرانخودرویی (پژو 405) موتور کوتاه ، برند BOSCH

    از جمله بلوک های (مجموعه یونیت الکترونیکی + پمپ روغن + بلوک تقسیم روغن) ABS نصب شده بر روی برخی 405 های بعد از 91 این مدل است که معمولا با براکت فلزی عرضه می کنیم . این محصول با کمی تفاوت در اندازه لوله های روغن در محصولات سایپا هم نصب شده است . توجه داشته باشید که ای بی اس های بوش با شماره فنی دیگر جایگزین این قطعه نیستند .
  9. بلوک کامل ای بی اس (ABS) خودرو رانا، برند Mobis

    بعد از سال 92 انواع بلوک و یونیت های ABS روی خودرو رانا و 206 نصب شده است که شاید از برندهای خوب آن به مدولاتور یا بلوک ABS موبیس اشاره کرد ، متولی واردات و مونتاژ این برند شرکت سازه پویش اشت . اغلب خرابی های این مدولاتور مربوط به یونیت الکترونیکی گزارش شده است .
  10. بلوک کامل ای بی اس (ABS) موتور مشکی سمند ، برند MANDO

    سمندهای مدل 86 تا 89 که برای اولین بار در ایران دارای سیستم ترمز ABS شدند این یونیت و بلوک را تجربه کردند . این بلوک و یونیت ABS محصول شرکت ماندو است که از معتبرترین تولید کنندگان این تیپ از محصولات در جهان به شمار می رود .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 21 تا 30 از مجموع 52 تا