تماس واتس اپ

۰مورد

شما هیچ آیتمی در سبد خریدتان ندارید.

Product was successfully added to your shopping cart.

بلوک ABS

تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 11 تا 20 از مجموع 52 تا

  1. یونیت الکترونیکی ای بی اس (ABS) (موتور طوسی کوتاه) ساینا، برند Bosch

    بلوک ABS یا مدولاتور ABS برند بوش در محصولات سایپا (تولیدات تولیدات بعد از 96) این یونیت و بلوک ABS بوده است . توجه داشته باشید که محصولات مشابه در تولیدات ایرانخودرو با این قطعه تفاوت دارد .
  2. بلوک کامل ای بی اس (ABS) موتور مشکی سمند ، برند ATE

    سمندهای مدل 84 تا 89 که برای اولین بار در ایران دارای سیستم ترمز ABS شدند این یونیت و بلوک را تجربه کردند . این بلوک و یونیت ABS محصول شرکت ATE است که از معتبرترین تولید کنندگان این تیپ از محصولات در جهان به شمار می رود .
  3. بلوک کامل ای بی اس (ABS) پراید MGH80 ، برند Mando

    در برخی از خودروهای پراید تولیدی بعد از 93 تا 97 کامپیوتر کنترل کننده ABS (اصطلاحا یونیت ABS) به همراه بلوک هیدرولیکی و موتور یا پمپ ABS از برند ماندو و نوع MGH80 استفاده شده است . توجه داشته باشید که MGH80 پژو 405 و پارس و نیز تیبا با این محصول که برای پراید است تفاوت دارد . عمده خرابی این یونیت ABS در بخش یونیت الکترونیکی گزارش شده است .
  4. بلوک کامل ای بی اس (ABS) پژو پارس ، برند بلژیوم (Belgium)

    بلوک ABS یا مدولاتور ترمز ABS برند بلژیوم که تشکیل شده است از یونیت الکترونیکی + بلوک هیدرولیکی + پمپ در برخی پژو پارس ها (و البته محصولات سایپا با کمی تفاوت) مدل 92 به بعد نصب شده است . عمده نقطعه ضعف این برند از بلوک ABS مربوط به بلوک هیدولیکی و پمپ روغن آن می شود که در بیشتر موارد تعمیر پذیر نیستند . ممکن است این ABS با براکت یا بدون آن ارسال شود.
  5. بلوک کامل ای بی اس (ABS) پژو پارس MGH80 ، برند Mando

    در برخی از خودروهای پزو پارس تولیدی بعد از 93 تا 98 کامپیوتر کنترل کننده ABS (اصطلاحا یونیت ABS) به همراه بلوک هیدرولیکی و موتور یا پمپ ABS از برند ماندو و نوع MGH80 استفاده شده است . توجه داشته باشید که MGH80 پژو 206 و سمند و پراید و تیبا با این محصول که برای پژو پارس است تفاوت دارد . عمده خرابی این یونیت ABS در بخش یونیت الکترونیکی گزارش شده است .
  6. بلوک کامل ای بی اس (ABS) پژو 405 MGH80 ، برند Mando

    در برخی از خودروهای پژو 405 تولیدی بعد از 93 تا 98 کامپیوتر کنترل کننده ABS (اصطلاحا یونیت ABS) به همراه بلوک هیدرولیکی و موتور یا پمپ ABS از برند ماندو و نوع MGH80 استفاده شده است . توجه داشته باشید که MGH80 پژو 206 و سمند و پراید و تیبا با این محصول که برای پژو 405 است تفاوت دارد . عمده خرابی این یونیت ABS در بخش یونیت الکترونیکی گزارش شده است .
  7. بلوک کامل ای بی اس (ABS) پژو 207 - MK100 ، برند Teves

    در برخی از خودروهای پژو 207 تولیدی بعد از 98 به بعد کامپیوتر کنترل کننده ABS (اصطلاحا یونیت ABS) به همراه بلوک هیدرولیکی و موتور یا پمپ ABS از برند Ate و نوع MK100 استفاده شده است . توجه داشته باشید که MK100 پژو 206 با این محصول که برای پژو 207 است تفاوت دارد . عمده خرابی این یونیت ABS در بخش یونیت الکترونیکی گزارش شده است .
  8. بلوک کامل ای بی اس (ABS) پراید BXS ، برند BXS

    در برخی از خودروهای پراید تولیدی بعد از 98 کامپیوتر کنترل کننده ABS (اصطلاحا یونیت ABS) به همراه بلوک هیدرولیکی و موتور یا پمپ ABS از برند BXS استفاده شده است . توجه داشته باشید که MGH80 پژو 405 و پارس و نیز تیبا با این محصول که برای پراید است تفاوت دارد . عمده خرابی این یونیت ABS در بخش یونیت الکترونیکی گزارش شده است .
  9. بلوک کامل ای بی اس (ABS) تیبا BXS ، برند BXS

    در برخی از خودروهای تیبا تولیدی بعد از 98 کامپیوتر کنترل کننده ABS (اصطلاحا یونیت ABS) به همراه بلوک هیدرولیکی و موتور یا پمپ ABS از برند BXS استفاده شده است . توجه داشته باشید که بلوک های BXS دیگر محصولات سایپا با این محصول که برای تیبا است تفاوت دارد . عمده خرابی این یونیت ABS در بخش یونیت الکترونیکی گزارش شده است .
  10. بلوک کامل ای بی اس (ABS) ساینا BXS ، برند BXS

    در برخی از خودروهای ساینا تولیدی بعد از 98 کامپیوتر کنترل کننده ABS (اصطلاحا یونیت ABS) به همراه بلوک هیدرولیکی و موتور یا پمپ ABS از برند BXS استفاده شده است . توجه داشته باشید که بلوک های BXS دیگر محصولات سایپا با این محصول که برای ساینا است تفاوت دارد . عمده خرابی این یونیت ABS در بخش یونیت الکترونیکی گزارش شده است .
تنظیم جهت نزولی

   

آیتم‌های 11 تا 20 از مجموع 52 تا